ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Gabriel Prefac Business Transformation and Automation Manager @ PitechPlus
Oameni și roboți - înainte să conviețuim, trebuie să învățăm să lucrăm împreună

Indiferent de cultura din care fac parte, oamenii au peste 3000 de expresii faciale cu ajutorul cărora transmit emoții. Cu toate astea, Sophia The Robot poate imita cel mult 62. Chiar dacă obiectivul principal, pentru care roboții și inteligența artificială sunt creați, a fost în scopuri de cercetare în protezare, acum s-a ajuns la preluarea sarcinilor de la locul de muncă, motiv pentru care aspectul roboților seamănă din ce în ce mai mult cu cel uman.


John Bax Senior Consultant, Trainer, Coach, Speaker @ TRYACT International
Psihologia pozitivă la serviciu

Psihologia este mai mult decât o știință care îți spune ce e în neregulă cu tine și cum te poți vindeca. Este și despre a-i face pe cei fără probleme mai fericiți, mai împliniți, mai productivi. Nu este despre greșelile pe care le-ai făcut și despre cum le poți repara, ci și despre angajați obișnuiți ce își sărbătoresc succesele!

Reclame


Valeria Chiriac Scrum Master @ AROBS
SAFe - o nouă perspectivă Agile

Subiectul articolului de față se referă la o nouă perspectivă Agile, numită - SAFe. Termenul de SAFe (the Scaled Agile Framework) a fost introdus în anul 2011 de către Dean Leffingwell - autor în domeniul software și antreprenor. Scopul acestei noi metodologii este de a lua cele mai bune practici din Lean, Kanban, Scrum și XP și de a le aplica la nivel de echipă, program, soluții mari și portofoliu. Altfel spus, vorbim despre o flexibilitate necesară echipelor și organizațiilor cu mai mult de 250 de angajați. SAFe-ul ajută organizația să dezvolte în mod eficient soluții software, păstrând în același timp un proces centralizat de luare a deciziilor care este necesar la nivel de companie. Din punct de vedere al eficienței în afacere, implementarea acestei metodologii, aduce cu sine rezultate uimitoare.


Epure Cristian IT Development Professional Applications @ Siemens
Mentalitatea Lean in proiecte noi

Lean este un set de reguli menite să reducă risipele și să adauge plus valoare produselor și serviciilor. Metoda Lean este originară din industria japoneză, metodă care a făcut din Toyota cel mai valoros brand de automobile din lume. Această mentalitate a fost promovată în sistemul de producție Toyota (TPS) încă din anii 1950-1960. Lean este una dintre puținele metodologii care este orientate spre oameni și are grijă de supraîncărcare (muri în japoneză) și de denivelările volumelor de muncă (mura). Am văzut unele companii de succes existente cum au adoptat Lean și au avut un succes uriaș, dar este posibil să se adopte Lean în start-up-uri? Da. Și puteți afla în continuare cum.


Laura Astaloș Research specialist @ Azimut Happy Employees
Pași către un feedback eficient

Studii recente au arătat că durerea resimțită atunci când suntem respinși își are originea în zona din creier responsabilă de durerea fizică, ceea ce dovedește că nu este deloc corect să minimalizăm importanța sa. Pe lângă durerea resimțită, în scenă intră și sistemul nostru limbic. Acesta se referă la zona din creier unde se nasc emoțiile și comportamentele strâns legate de supraviețuire, fiind responsabil de identificarea pericolelor din mediu. Aici, își face apariția reacția de ”luptă sau fugi” (fight or flight - emoția de bază fiind frica), care se manifestă atunci când apare un pericol în proximitatea noastră. Așadar, respingerea socială, apartenența la grup, acceptarea generează emoții puternice deoarece, cândva, au fost niște indicatori buni ai șanselor noastre de supraviețuire.


Alina Perde Technical Manager @ 3Pillar Global
Leadership bazat pe valori

Trăim într-o lume alertă, într-un mediu agil, în care apar frecvent noutăți peste noapte. Cum schimbările au devenit parte din rutina zilnică, oamenii migrează de la o companie la alta. Cum putem noi, ca manageri, să asigurăm un mediu plăcut în care oamenii să își dorească să rămână?


Iulia Sălăgean Software Engineer @ Flow Traders
Leadership situațional - instrumente practice

De curând am aflat despre un nou tip de leadership: leadershipul situațional. Acesta este un model care pornește de la premisa că nu există un singur stil funcțional de leadership și că acesta trebuie adaptat situației în care te afli. Din prisma propriilor experiențe și valori, se întâmplă uneori ca din pozițiile de team lead/ senior developer sau pur și simplu de coleg mai experimentat, să nu recunoaștem o nevoie anume la unul dintre oamenii pe care îi coordonăm sau pe care îi învățăm/ajutăm să crească.


László Papp Agile Coach/Scrum Master @ Accenture
Cum vindem Scrum?

Adoptarea Scrum în proiecte software se mai poate dovedi ca o tentativă dificilă în anumite industrii, în care de mai multe decenii gestionarea proiectelor se bazează pe metodologii tradiționale. Acest articol descrie strategia noastră de prezentare a avantajelor Scrum, cum ar fi dezvoltarea iterativă și incrementală a unui software, livrarea continuă de valoare, adaptarea la schimbări și prioritizarea, pentru a convinge clienți din diverse industrii de manufacturing să folosim această abordare.

Conferință

Sponsori

  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • UIPatj
  • MetroSystems
  • Globant
  • Colors in projects

« Articole mai vechi