ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Simona Bonghez Managing Partner @ Colors in Projects
Take a break: Agile (II)

Avem nevoie, din când în când, de relaxare. Și pentru că avem aici o revistă serioasă, vă propunem o relaxare intelectuală: cuvinte încrucișate, cu temă dată: azi, citate Agile. Ne-am gândit și la o recompensă pentru cei care se lasă provocați: punem la bătaie două agende (faine) Colors in Projects. Pentru a participa la tragerea la sorți a agendelor, este suficient să trimiteți pe adresa redacției contact@todaysoftmag.com cuvântul format din literele ascunse în pătrățelele colorate (engleză). Așteptăm e-mailurile voastre până la data de 31 martie 2020. Notă: termenii au fost păstrați în limba engleză.

Reclame


Andrei Adam Product Manager @ 3Pillar Global Trainer @ SPOR
Eu, Produsul. Cum te poți reconstrui profesional

Un produs poate fi orice. De la o aplicație pentru mobil, la o carte, o petrecere sau chiar o persoană. Putem așadar să privim evoluția unei persoane în același mod în care privim evoluția unui oricare alt produs. Poate că sună distant și impersonal, dar este exact ceea ce avem nevoie pentru atinge un nivel cât mai înalt de obiectivism. Mai ales atunci când este vorba despre propria persoană. Iar când vorbesc despre evoluție, mă refer aici îndeosebi la un caz specific, și anume la reorientarea profesională.


Andrei Olar Software Architect @ ComplyAdvantage
TDD Kaizen

În cartea sa, Gemba Kaizen, Masaaki Imai vorbește despre un mod de organizare a întreprinderilor care promovează îmbunătățirea continuă a calității proceselor. Autorul descrie cum organizații, indiferent de mărime sau industria în care activează, pot îmbrățișa principiile general valabile care însumează noțiunea kaizen. Această noțiune înseamnă “îmbunătățire”. Când vorbim despre kaizen, vorbim despre o îmbunătățire totală. De la aprovizionare la livrare, de la muncitorul necalificat la personalul de cel mai înalt rang al organizației, toate procesele şi persoanele sunt responsabile de kaizen. Așa că ne întrebăm care sunt procesele din industria software cele mai susceptibile de a fi afectate de kaizen.


Simona Bonghez Managing Partner @ Colors in Projects
Take a break: Agile

Avem nevoie, din când în când, de relaxare. Și pentru că avem aici o revistă serioasă, vă propunem o relaxare intelectuală: cuvinte încrucișate, cu temă dată: azi, abordări Agile. Ne-am gândit și la o recompensă pentru cei care se lasă provocați: punem la bătaie o invitație la evenimentul AMG2020 (eveniment pe teme Agile)


Valeria Chiriac Scrum Master
O echipă performantă are nevoie de viziune

Sintagma cultură organizațională este din ce în ce mai vehiculată în sfera ocupațiilor noastre. De ce? Pentru că dă formă organizației pe care vrei să o construiești sau în care lucrezi. Cultură organizațională sau altfel spus “ cum facem lucrurile să meargă în organizația noastră” influențează în mod negativ sau pozitiv comportamentele angajaților. De cele mai multe ori, angajații sau cei care își doresc să facă parte din organizații precum Google sau Apple, sunt loiali lor. Dacă vorbim din perspectiva culturii organizaționale - oamenii care împărtășesc aceleași valori, idei, tradiții pe care firma vrea să le promoveze, ei devin devotați acesteia.


Diana Oniga HR Business Partner @ Pitech+Plus
Cultura Organizațională – Puterea unei abordări autentice centrate pe oameni

În ultimii ani, cultura organizațională a devenit una dintre principalele preocupări ale liderilor din zilele noastre. Într-o lume în continuă schimbare, în care incertitudinea și lipsa de predictibilitate este o constantă a vieții, organizațiile sunt obligate să se transforme continuu și să găsească acele mecanisme prin care să continue să câștige avantaje competitive pentru a capta atenția și interesul angajaților. 


Doru Șupeală Managing Partner @ SPOR
Lider, manager, șef sau (scâr)bo$$?

Știm deja cu toții că organizațiile au mari dificultăți astăzi în piața muncii, fiindcă cererea de muncă (nevoia de a angaja a companiilor) este mult mai mare decât oferta disponibilă de forță de muncă, și prin urmare puterea și avantajul în negociere aparțin astăzi angajaților și candidaților. Pe vremuri, departamentele HR aveau mereu, în medie, măcar cinci-zece candidați de calitate pentru fiecare poziție pe care o anunțau ca disponibilă, pe când astăzi vedem recrutorii cum postează disperați anunțuri, mesaje, reclame și alte conținuturi mai mult sau mai puțin inspirate, online și offline, pentru a atrage sau convinge oameni mai mult sau mai puțin potriviți să se prezinte măcar la un prim interviu.


Bogdan Chebac Engineering Manager @ 3Pillar Global
Ghid rapid despre cum să jonglăm cu starea de spirit

Nu mai fiți productivi… de dragul de a fi productivi. Cât de des v-ați văzut colegii epuizați după ce au muncit din greu? Cât de des a trebuit să vă luați o vacanță pentru a reduce stresul și a vă relaxa chiar și pentru câteva zile? Cât de des vă simțiți extenuați? Motivația, energia, productivitatea sunt resurse finite, dar rareori sunt acestea privite astfel. Gândiți-vă când a fost ultima dată când v-ați pierdut voința de a mai termina un task, când nu ați mai avut energie să vă mai exprimați punctul de vedere într-o discuție, când viteza voastră a ajuns la un nivel atât de scăzut încât ați simțit că vă târâți. Toți am trecut prin astfel de situații, nu sunteți singurii.


Tibor Boné Software Engineer @ Accenture Industrial Software Solutions
Mentalitate X.0

Totul a început cu o revelație, în momentul în care un coleg dezamăgit de companie, care era pe punctul de a o părăsi, m-a întrebat: “Tu de ce mai ești aici?” M-a pus pe gânduri, căutând un răspuns onest, scurt și rațional. Aceasta m-a determinat să îmi evaluez propriile valori și principii. Colegul despre care vă spuneam este și în prezent în compania respectivă.

Sponsori

  • comply advantage
  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • MetroSystems
  • BoatyardX
  • Colors in projects

« Articole mai vechi