ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Andreea Bușecan Co-Founder & HR Business Partner @ Back to Basics
Dezvoltarea angajaților cu buget de pandemie

Toate firmele își doresc echipe și angajați extraordinari, care să lucreze la un nivel maxim de eficiență, să reacționeze pozitiv și instant la orice nouă cerință, să ia inițiativă în fața lucrurilor care nu merg conform planului, să fie dispuși să facă un extra efort când e necesar, chiar și fără să li se ceară; să își ajute colegii proactiv și necondiționat, de dragul rezultatelor de echipă și care, nu în ultimul rând, să investească timp în dezvoltarea lor profesională. Iar lista aceasta, probabil, poate continua.


Monica Chiș Freelancer IT Software Consultant și Trainer

Doru Șupeală Managing Partner @ SPOR
@
Companiile IT și pandemia: 12 întrebări pentru prezent și viitor

În ultima perioadă s-a vorbit destul de mult despre modul în care au fost afectate (sau nu!) companiile IT după această criză generată de pandemia de COVID-19. În acest context, credem că este important să se analizeze cauzele care au dus la apariţia unora dintre problemele cele mai mari. Ne vom referi doar la companiile IT și vom avea în vedere mai ales companiile din Cluj. Am formulat 12 întrebări care pot ajuta orice manager sau profesionist din domeniu să înțeleagă mai bine prezentul și să își construiască mai sănătos viitorul.

Reclame


Vlad But Managing partner @ AZIMUT Happy Employees & updateED
LMS (Learning Management Systems) - o evoluție necesară

În anul 2000 a început revoluția tehnologică a device-urilor mobile, iar în acel moment Generația Y (a celor născuți între anii 1977-1994) a adoptat aceste tehnologii integrându-le în viața lor cu multă ușurință. Explicația științifică este însă una mai simplă: creierul nostru este organul care consumă cea mai mare cantitate de energie (aproximativ 20%, inima consumă doar 5-7%) din totalul de energie disponibilă în corpul uman.


Iulia Cioca HR &Management @ ScienceForWork

Davide Trimarchi Head of Product & Design @123FormBuilder
@
Între micromanaging și implicare: rolul top managementului în dezvoltarea de produse

Dezvoltarea de produse necesită multe ingrediente – creativitate pentru a găsi ideea, abilități tehnice pentru a aduce produsul la viață – dar are top managementul un loc în această rețetă? Mulți experți ar spune că acesta nu trebuie să se regăsească în această rețetă. Suntem de acord cu afirmația că micromanagingul nu ajută la nimic, însă credem cu tărie că e util ca top managementul să se implice în dezvoltarea de produse în companiile lor. Și nu suntem singuri: aplicând perspectiva managementului bazat pe dovezi, am studiat cercetarea științifică pe această temă, în paralel cu experiența în prima persoană trăită într-o companie tech românească. Acum, vă putem prezenta ce înseamnă implicarea top managementului, cu bune și cu rele: când este util, cum trebuie implementat pentru a obține beneficii și cum arată în practică.


Ștefania Stănese People Operations Business Partner @ Endava
Teaming pentru inovație și învățare în organizații complexe și dinamice

Încep acest articol prin a-ți propune să îți imaginezi următorul scenariu: ”Te întorci în timp, în jurul anului 1900, stai într-un frumos apartament pe strada principală din Detroit. Te bucuri de imaginea pe care ți-o oferă modul în care încearcă să împartă strada atât caii (ca animale), cât și caii putere (cei mecanici), uneori cu consecințe devastatoare. Observi cât de dificil este pentru oamenii de la acea vreme să facă față coliziunii dintre vechea lume (așa cum o cunoșteau ei) și noua lume. Acestor oameni nu le este evident în ce măsură noua eră industrială va perturba ordinea socială prin definirea unei noi modalități de obediență, o conformitate la rutină nemaiîntâlnită și un mod de gândire care va scoate în evidență noi sisteme de control.”


Corina Țigănașu Project Manager @ Fortech

Adela Ioana Rus Project Manager/Scrum Master @ Nexttech
@
Agile în Izolare

În ultimii ani lumea IT a fost construită în jurul mindsetului Agile. Agile ne-a învățat despre avantajele echipelor colocate, despre cum să construiești încrederea în echipă și maturizarea sa bazată pe indivizi și interacțiuni. Multe companii și-au adaptat designul birourilor inspirându-se din principiile Agile. Birourile de tip Open Space asigură un flow fluid al informației, conducând în mod natural la ceea ce numim comunicare osmotică. O colaborare bună între echipe s-a bazat în cele mai multe cazuri pe a vedea și a auzi ceea ce se întâmplă în jur.


Simona Bonghez Managing Partner @ Colors in Projects
Take a break: Agile (II)

Avem nevoie, din când în când, de relaxare. Și pentru că avem aici o revistă serioasă, vă propunem o relaxare intelectuală: cuvinte încrucișate, cu temă dată: azi, citate Agile. Ne-am gândit și la o recompensă pentru cei care se lasă provocați: punem la bătaie două agende (faine) Colors in Projects. Pentru a participa la tragerea la sorți a agendelor, este suficient să trimiteți pe adresa redacției contact@todaysoftmag.com cuvântul format din literele ascunse în pătrățelele colorate (engleză). Așteptăm e-mailurile voastre până la data de 31 martie 2020. Notă: termenii au fost păstrați în limba engleză.


Andrei Adam Product Manager @ 3Pillar Global Trainer @ SPOR
Eu, Produsul. Cum te poți reconstrui profesional

Un produs poate fi orice. De la o aplicație pentru mobil, la o carte, o petrecere sau chiar o persoană. Putem așadar să privim evoluția unei persoane în același mod în care privim evoluția unui oricare alt produs. Poate că sună distant și impersonal, dar este exact ceea ce avem nevoie pentru atinge un nivel cât mai înalt de obiectivism. Mai ales atunci când este vorba despre propria persoană. Iar când vorbesc despre evoluție, mă refer aici îndeosebi la un caz specific, și anume la reorientarea profesională.


Andrei Olar Software Architect @ ComplyAdvantage
TDD Kaizen

În cartea sa, Gemba Kaizen, Masaaki Imai vorbește despre un mod de organizare a întreprinderilor care promovează îmbunătățirea continuă a calității proceselor. Autorul descrie cum organizații, indiferent de mărime sau industria în care activează, pot îmbrățișa principiile general valabile care însumează noțiunea kaizen. Această noțiune înseamnă “îmbunătățire”. Când vorbim despre kaizen, vorbim despre o îmbunătățire totală. De la aprovizionare la livrare, de la muncitorul necalificat la personalul de cel mai înalt rang al organizației, toate procesele şi persoanele sunt responsabile de kaizen. Așa că ne întrebăm care sunt procesele din industria software cele mai susceptibile de a fi afectate de kaizen.

Sponsori

  • comply advantage
  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • MetroSystems
  • BoatyardX
  • Colors in projects

VIDEO: NUMĂRULUI 97

« Articole mai vechi