ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Andra Chicoș Sales Representative @ Azimut
Cum gestionăm eșecul la birou?

În viața profesională și nu numai, tot ceea ce își dorește un individ este să aibă parte de succes sau cel puțin să nu trebuiască să se confrunte cu eșecuri. De cele mai multe ori, numai ideea de eșec îl poate face pe acesta să intre în starea de auto-conservare și să renunțe fără ca măcar să încerce. Deşi oamenilor nu le place să fie priviți ca fiind rataţi, ci din contra, îşi doresc să fie cunoscuți ca persoane de succes, singura modalitatea prin care se poate ajunge la o reușită în viață este prin intermediul unor eşecuri, care la momentul producerii lor pot părea un real punct final.


Delia Iulia Tamaș UX Designer @ Microfocus
Interfața vocală (VUI)

"Setează alarma la ora 8 AM." Bine, sun acum pe mama.

"Nu, setează alarma la ora 8 AM."

OK, sun Nu răspunde niciodată, acum

"Nu, nu, nu face asta!"

Îmi pare rău, dar nu te pot ajuta cu asta încă.

Apelarea telefonului...

Câți dintre voi ați experimentat asta?

Reclame


Teodora Chețan Marketing Manager @ Endava
7 tendințe de marketing care influențează lumea în 2019

Marketingul este unul dintre multiplele domenii influențate de tehnologie. Cu toate instrumentele și platformele digitale aflate la îndemâna oricui în ziua de azi, datele utilizatorilor sunt ușor de colectat și folosit în campanii de marketing și vânzări foarte bine adaptate audienței specifice. Comportamentul consumatorului nu doar că este astfel mai bine înțeles, ci este și din ce în ce mai subtil influențat către anumite direcții dorite.


Bianca Herescu HR Partner @Connatix Psychologist @Psiholab
Recrutarea în IT – perspectiva unui HR

Sunt developer în Cluj și săptămâna asta am mers la două interviuri, la A și la B. Din experiența mea de candidat procesul se rezumă de obicei la trei etape: discuție cu HR, discuție tehnică, ofertare. De cele mai multe ori, primele două sunt comasate, cum a fost procesul pentru compania A. Dar, se poate și altfel, la B mi-au oferit o ofertă după prima discuție 3 în 1.

5 pași spre performanță în industria IT

Cu toții ne-am întrebat cel puțin o dată cum reușesc liderii industriei IT să se diferențieze de restul companiilor din acest domeniu. Care să fie rețeta succesului și cum putem să o replicăm și în organizația noastră? Odată cu maturizarea industriei sunt publicate și studii tot mai riguroase care demonstrează fără echivoc ce funcționează și ce nu. Acest articol prezintă o sinteză a unor astfel de cercetări, evidențiind ariile în care ar trebui să ne concentrăm eforturile pentru a obține rezultate optime.


Ana-Maria Călinescu Administrative Coordinator @ Azimut Happy Employees
Valorile de bază ale unei companii, un bun diferențiator

Particularitatea oricărei companii este conferită în primul rând, de valorile de bază în funcție de care aceasta se ghidează. Dar ce anume determină alinierea la aceste valori? În mod cert, coincidența acestora cu reperele și principiile personale ale angajaților ei, are o influență hotărâtoare. Asemenea relațiilor de prietenie, de multe ori tindem să ne apropiem de oameni care gândesc și simt la fel.

Conferință

Sponsori

  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • UIPatj
  • MetroSystems
  • Globant
  • Colors in projects

« Articole mai vechi