ABONAMENTE VIDEO TESTE REDACȚIA
RO
EN

Răzvan Farte Software Engineer @ Micro Focus
Interviu de angajare. Cum te adaptezi schimbării.

E ziua interviului. Te trezești la 6:30, ridicându-te repede din pat. Fiecare minut e important. Mergi în bucătărie și te pregătești de masă. În timp ce mănânci, verifici necontrolat ceasul minut de minut. Doar un lucru este important în mintea ta: la ora 10 trebui neapărat să ajungi la birou. Nu ai voie în niciun caz să întârzii. Îți planifici să ajungi acolo mai devreme. Îți termini micul dejun.


Crăciun Miruna Ana Community Manager @ Telenav
Arta vizualizării unui produs

Putem afirma încă de la început că nu vom aborda această temă strict din perspectiva scrum sau kanban. Ne vom referi însă la procesul canalizării ideilor sub forma unei scheme logice care depășește înțelesul standard al plăsmuirii. Obiectivul este crearea unui produs care să satisfacă în primul rând nevoia cererii, urmând ca, în planul doi să se situeze dorințele acționariatului sau ale părților interesate.

Reclame


Ovidiu Mățan Fondator @ Today Software Magazine
Votează cel mai bun articol la cea de-a doua ediție a premiilor Today Software Magazine

Anul acesta am decis să cerem părerea publicului în alegerea celor mai bune articole din revista Today Software Magazine. Pentru a recompensa votul fiecăruia, am decis să acordăm trei luni de acces gratuit la abonamentul electronic la Today Software Magazine. Singura cerință este să ne trimiteți un email la adresa concurs@todaysoftmag.com după ce ați votat.


Anastasia Noela Research Specialist @ Azimut Happy Employees
Cum arată feedbackul într-o echipă agilă?

A lucra în domeniul IT presupune, printre altele, implementarea unor metodologii Agile, utilizarea diferitelor limbaje de programare și vigilență constantă în ce privește ultimele tehnologii apărute. Când zici tehnologie, zici schimbare, iar încercarea de a ține pasul cu ultimele update-uri poate părea adesea o goană după ținte în mișcare.


Bogdan Apetrii Professional Human Being @Subsign
Branding pentru angajatorii din sectorul tehnic

Dragul meu cititor, trăim într-o eră în care povara la locul de muncă sau în spaţiul corporatist nu este inovaţia, profitul sau competiţia. Marea problemă a zilelor noastre sunt resursele limitate. De aceea, brandingul angajatorului (Employer Branding) a devenit un cuvânt cheie, la modă pentru echipele de Resurse Umane. Totuși, persistă întrebarea de ce procesul este atât de important și cum putem realiza un proces care să funcţioneze.


George Mihaiu Online Marketing Specialist @Azimut Happy Employees
Customer Engagement în era digitală

Criza talentelor, Generația Y, Generația Z, rata de retenție a angajaților sunt aspecte care par să creeze probleme deoarece, undeva la mijloc, există o neadaptare la noile mega-trenduri și la modul cum arată societatea în noul spațiu de consum digitalizat. Principalul rezultat al acestei schimbări este creșterea nivelului de așteptări și cerințe cuplate cu pericolul constant al epuizării atenției oamenilor. Următoarea generație de consumatori a fost crescută și ,,marinată" în media digitală, creându-li-se senzația că interactivitatea, conectivitatea și participarea sunt concepte firești ce li se cuvin. Generația tânără de peste tot este acea care definește acum cultura globală, determinând sectorul corporate (și nu numai) să țină pasul.


Epure Cristian IT Development Professional Applications @ Siemens
Istoria mașinilor moderne

Segmentul de automobile poate fi împărțit în mai multe categorii. În funcție de elementele de propulsie sau de exterior, industria automobilelor parcurge epoci multiple, cum ar fi : epoca dispozitivelor cu propulsie umană, cea de ardere internă, a motoarelor electrice și așa mai departe. De-a lungul celor 250 de ani de evoluție, mașinile au traversat un proces de evoluție continuă. Pornind de la etapele timpurii ale mașinilor până în prezent, conducerea acestor mașini a fost bazată pe capabilitatea și intervenția umană, fiind aproape imposibil de prevăzut că aceste mașini să se poată auto-controla, să ia decizii proprii pentru a conduce eficient și legal dintre două puncte.


Laura Astaloș Research specialist @ Azimut Happy Employees
Luarea deciziilor și automatismele din mintea noastră

Ca orice tehnologie care evoluează, creierul nostru are nevoie de căi pentru a-și eficientiza munca. Fiindcă este unul dintre cele mai ocupate mașini de calcul – în fiecare secundă este invadat de stimuli interni și externi, este ocupat să mențină organismul în stare de funcționare, caută mereu să ia cele mai bune decizi (de la a trece pe celălalt trotuar, până la decizii legate de viitorul carierei sau al organizației din care facem parte) - el caută mereu să economisească resurse.


Elena Leu Digital Marketer @ UNLOQ
Clym, noul tool pentru a fi conform legilor GDPR

Cu toate că a trecut o lună de la intrarea în vigoare a Regulamentului General Privind Protecţia Datelor, majoritatea companiilor sunt încă în etapa de a înţelege care sunt acele proceduri care trebuie aplicate pentru a deveni conforme GDPR-ului. Cea mai nouă lege privind confidențialitatea datelor care urmărește schimbarea modului de colectare, procesare și stocare a datelor cu caracter personal ale cetățenilor UE, transferă puterea asupra datelor cu caracter personal de la companii către persoanele vizate.


Petruț Cobârzan Software Developer @ Catalysts Romania
Gauss-Newton, Terra și aerosolii (ca la iarbă verde)

Vă aduceți cu siguranță aminte de cursurile lungi de Calcul Numeric din primele/ultimele semestre de facultate, în cadrul cărora domnul profesor Ivan (UTCN) și domnul profesor Trâmbițas (UBB) ne povesteau despre metoda Gauss-Newton și cum apreciam cu toții, mai mult sau mai puțin întemeiat, că “asta nu o să ne prea ajute”. Deși am luat 10 la examenul de Calcul Numeric (prin 2008, toamna), până acum doi ani nu am avut ocazia să mă lovesc de Gauss-Newton niciodată în practică. Prin 2015 (tot toamna), m-am angajat la compania la care lucrez și azi. Mi-au promis că mă lasă să mă joc cu date satelitare și că îmi arată ei cum să folosesc Gauss-Newton ca să deduc concentrații de tot felul de aerosoli de prin atmosferă și că, dacă fac treabă bună, mă lasă să văd “adevărata” culoare a Pământului. Am acceptat, pentru că suna a ceva ce nu mai auzisem pe nimeni să facă și iată-mă, după doi ani, tot aici, băgând încă un satelit în Gauss-Newton și văzând-o pe Terra încă o dată, goală.

Reclame

Sponsori

  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • BCR
  • Itiviti
  • Connatix
  • UIPatj
  • MicroFocus
  • Colors in projects

« Articole mai vechi