ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 149
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 23
Abonament PDF

5 reguli simple pentru o campanie eficientă

Ruxandra Tereanu
Conversion Analyst
@Betfair



MANAGEMENT

Un raport din 2013 arată că 77% dintre consumatori preferă să primească un email în detrimentul unul mesaj în social media sau un SMS. În 2014, o campanie de emailuri cu un conţinut de marketing solid poate fi o unealtă puternică, generatoare de revenue.

Înainte de a planifica orice campanie trebuie să vă asiguraţi că:

  • Baza de date este formată doar din utilizatori care şi-au dat acceptul să primescă comunicari pe email din partea companiei
  • Utilizatori care au cumpărat un produs sau un serviciu în ultimele 18 luni

#1. Segmentează-ţi audienţa

Una dintre cele mai frecvente greşeli în email marketing este trimiterea aceluiaşi mesaj către toţi abonaţii. Clienţii sunt diferiţi deci şi aria lor de interese e diferintă. Aceştia pot fi segmentaţi după:

  • Produsele preferate / cumpărate
  • Suma cheltuită în medie pe o comandă / Suma totală cheltuită într-o lună
  • Interesul acordat emailurilor tale
  • Experientele avute până acum cu compania ta (pozitive & negative)

În funcţie de criteriile de mai sus puteţi genera un mesaj personalizat şi targetat pe interesele clientului.

#2. Testează

Cel mai testat element al unui email este Subject line-ul (75%), urmat de conţinut/mesaj (61%) şi buton de call-to-action sau imaginile folosite în email (50%). Alte elemente care ce pot fi testate sunt:

  • Câmpul de From
  • Ora din zi la care se trimite Campania
  • Ziua din săptămână când se trimite Campania
  • Landing pageul folosit
  • Audienţa care primeşte emailul

#3. Defineşte un pattern şi trimite emailul la aceiaşi oră

După ce în faza de testare aţi aflat care e momentul optim din săptămânâ şi din zi pentru a trimite o campanie, este recomandat să rămâneţi consistenţi. Evident in funcţie de perioada si sezonul din an, ora şi ziua se pot schimba.

#4. Adaptează-ti layoutul pentru mobil

Stiaţi că 75% dintre utilizatorii de smartphone vor şterge emailul primit dacă acesta nu are layoutul adaptat pentru mobil? De asemenea emailurile deschise de pe un smartphone le-a depasit pe cele deschise pe un PC in 2013.

De aceea e important ca newsletterul dumneavostră să fie optimizat pentru toate deviceurile. Optimizarea se poate face pornind de la layout si continunând cu conţinutul şi link-urile inserate în email.

#5. Personalizează emailul cât şi user journeyul din spatele lui

Cand planificaţi o campanie de email marketing, faceţi un pas in spate si priviţi campania per ansamblu.

Să presupunem că un magazin de articole sportive va intra în curand în perioada reducerilor. În momentul în care utilizatorul deschide emailul primit şi e interest de un articol, odată ajuns pe pagina produsului, mesajul din email trebuie reiterat. Se pot crea inclusiv landing pageuri speciale care să uşureze şi să scurteze procesul de cumpărare.

Odată bifate regulile de mai sus nu uitaţi de cea mai importantă regulă şi anume să cereţi feedback clienţilor dumneavostră!

Selectaţi-vă clienţii cei mai ataşaţi de brand şi trimiteţi-le un email cu un chestionar de feedback. Veţi descoperi lucruri noi despre compania dumneavostră.

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects