ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 143
Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 127
Abonament PDF

Cum să continui să lucrezi când nu te simți în stare

Geanina Tămaș
Online Marketing Specialist @ Azimut



MANAGEMENT

Când ne dorim să progresăm constant pentru a îndeplini taskuri și a soluționa probleme vizând înaintarea în carieră, sunt implicați o mulțime de factori care ne pot face să ne pierdem concentrarea de la  obiectivele de atins. Diminuarea atenției aduce cu ea, inevitabil, lipsa motivării. Auto-motivarea este principalul factor care îi diferențiază pe oameni între cei care ajung să își atingă țintele cu succes și acei care nu reușesc acest lucru, deși prezintă același potențial.

Acele zile în care ne simțim mult prea obosiți și copleșiți în fața sarcinilor de îndeplinit reprezintă un semnal că e momentul potrivit să ne deconectăm de la ce avem de făcut pentru a lua o pauză și a ne axa pe noi și pe activități care ne relaxează.

Cu toate acestea, de multe ori suntem nevoiți să amânăm relaxarea mult dorită pentru că trebuie să ducem la finalizare taskurile ajunse la termenul limită. În aceste cazuri, soluția constă în apelul la anumite metode de auto-motivare:

Scapă de distrageri

Începutul este cel mai greu, în special când sunt tot felul de distrageri, de la vizionatul de filme până la statul în pat pentru a da scroll pe telefon. Când nu ne simțim în stare să ducem la îndeplinire obiectivele pe care ni le-am propus, cel mai dificil este să începem și să scăpăm de elementele care ne distrag.

Prin urmare, pentru a rămâne concentrați trebuie să ne dăm telefonul pe silențios și să îl punem deoparte, să închidem televizorul și să ne facem comozi la birou pentru a avea un spațiu prielnic muncii.

Descompune obiectivele în obiective mai mici

Uneori volumul de muncă poate fi copleșitor chiar și atunci când este abordat cu o atitudine pozitivă și plină de energie. Pentru a nu ne pierde concentrarea și a nu fi copleșiți de obiectivele de atins, trebuie să luăm un singur obiectiv și să îl destructurăm în taskuri mai mici și mai ușor de dus la îndeplinire. 

În zilele în care simțim că ne pierdem motivația, o alegere mai potrivită este să ne aplecăm asupra acelor sarcini care ne fac mai multă plăcere și care ni se par mai ușoare. Astfel, muncim la obiectivul final din task în task, fără a ne simți împovărați de munca pe care o avem de făcut.

Ia pauze

Când ne simțim obosiți până și de sarcini cu grad redus de complexitate, munca fără pauze e cel mai mare dușman pentru a ne face să ajungem la burnout și să renunțăm cu totul la îndeplinirea obiectivelor. 

"Pauzele mici și dese cheia marilor succese" este o zicală cât se poate de adevărată, deoarece avem nevoie de un scurt repaus de la ce facem pentru a ne reîncărca de energie ca să putem trece la următorul pas de efectuat.

Recompensează-te

Uneori simțim că facem munca în zadar pentru că nu observăm importanța acesteia imediat, ceea ce poate fi descurajant. 

În special, în momentele în care suntem lipsiți de energie de muncă, dar ne străduim să ducem la îndeplinire taskurile și nu vedem impactul pe care l-am avut prin acestea, trebuie să ne oferim mici recompense motivatoare pentru a simți că a meritat efortul depus.

În concluzie,

Pot exista zile în care suntem lipsiți de energie și în care am face orice altceva dar nu activități care să vizeze obiective profesionale. În astfel de zile trebuie să privim lucrurile în ansamblu și să le luăm pas cu pas pentru a nu fi copleșiți de ele. Trebuie să ne adunăm toată energia pentru a începe, să luăm pauze pentru a ne reumple cu forță și, la final, să ne recompensăm pentru efortul depus.

Bibliografie

  1. https://hbr.org/2018/11/how-to-keep-working-when-youre-just-not-feeling-it

  2. https://community.thriveglobal.com/how-to-keep-working-when-youre-just-not-feeling-it/

  3. https://blog.rescuetime.com/how-to-get-work-done-when-youre-not-feeling-it/

Conferință

NUMĂRUL 142 - Robotics & AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • Yardi
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Colors in projects

INTERVIURI VIDEO