Ești un angajator care dorește să își ajute angajații obosiți? Nu este o surpriză faptul că nivelul de stres al angajaților a crescut în ultimii ani. Având în vedere cerințele vieții moderne, este ușor pentru angajații tăi să se simtă copleșiți de oboseală și incapabili să facă față. Din fericire, există câteva modalități simple de a ajuta angajații să facă față stresului și să se întoarcă la muncă.
Primul pas pentru a rezolva o problemă este să recunoști când aceasta provoacă stres. Atunci când un angajat se simte împovărat de sarcini, este important să se identifice incidentele care au dus la această stare. În continuare, revizuiește lista de sarcini și discută cu acesta. Întreabă despre problemele pe care le au la locul de muncă și ajută angajatul să găsească soluții. Asigură-te că membrii echipei tale nu se simt singuri când dau de o problemă sau când au o listă lungă de sarcini și că orice problemă are o soluție atunci când este abordată corect.
O pauză mentală și timp pentru a se îndepărta de locul de muncă îi ajută pe angajați să rămână revigorați și să se simtă mai puțin copleșiți. Evită crearea unei culturi în care să devină acceptabil sau să se aștepte să se lucreze tot timpul, deoarece acest lucru contribuie la stres și îi face pe angajații să considere că nu-și pot lua timp pentru ei înșiși. Încurajează angajații să ia pauze pe parcursul zilei pentru a se relaxa și a se concentra pe activități care ajută la reducerea stresului. Acestea ar putea include yoga, meditație ghidată sau exerciții simple de respirație.
Asigură-te că locul de muncă este un mediu sănătos, încurajând obiceiurile alimentare sănătoase, exercițiile fizice regulate și odihna adecvată. Oferă angajaților o trimitere la programul de asistență pentru angajați, dacă există unul, pentru a-i permite accesul la consiliere și la resurse legate de muncă pentru a face față stresului. Implementați un program de wellness pentru personal care să includă lucruri care să îi ajute și în afara locului de muncă, precum importanța unei alimentații sănătoase, importanța somnului și a odihnei.
Arată-le angajaților tăi că îți pasă de bunăstarea lor, recunoscându-le realizările, oferindu-le feedback și sprijin și recompensându-i pentru munca depusă. Recunoaște succesele angajaților, mulțumindu-le pentru sarcinile îndeplinite. Recunoaște angajații prin oferirea de recompense pentru finalizarea sarcinilor care necesită mult timp și a proiectelor majore. Recompensele ar trebui să contribuie la echilibrul dintre viața profesională și cea personală a angajaților. Biletele la film, tichetele cadou pentru restaurante și o zi liberă plătită sunt toate opțiuni posibile.
În calitate de lider, este de datoria ta să ghidezi angajații. Asigură-te că angajații tăi știu că ești acolo pentru a-i ghida și îndruma atunci când se simt copleșiți. Acordând programe de mentorat, coaching sau de dezvoltare, angajații primesc sprijin în a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare pentru a avea succes în mediul competitiv actual. În plus, dezvoltarea unui stil de conducere de tip coaching oferă, de asemenea, mai multe beneficii managerilor.
Prin punerea în aplicare a acestor strategii, îți poți ajuta angajații să facă față stresului și să nu se mai simtă copleșiți. Nu uita că angajații fericiți sunt cei mai productivi.
https://recognizeapp.com/cms/articles/how-to-motivate-an-overwhelmed-employee
https://www.15five.com/blog/avoid-feeling-overwhelmed-at-work/
https://www.risely.me/how-to-help-overwhelmed-employees-in-your-team/
https://hbr.org/2015/01/help-your-overwhelmed-stressed-out-team
https://smallbusiness.chron.com/deal-easily-overwhelmed-employee-17338.html
de Ovidiu Mățan
de Ovidiu Mățan