ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 125
Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 116
Abonament PDF

Propunere de carte: Artă și programare

Ovidiu Mățan
Fondator @ Today Software Magazine
PROGRAMARE

Vă propunem luna aceasta câteva cărți care abordează legătura între artă și programare, dar nu numai. Vă doresc o lectură plăcută!!

Virtual Art: From Illusion to Immersion (Leonardo) - Oliver Grau

Cartea este un studiu amplu al conceptului de imagine virtuală de-a lungul istoriei. Se pornește de la ceea ce a însemnat și de la cum a fost creată imaginea virtuală în trecut, în lipsa tehnologiei și se ajunge la evoluția accelerată din prezent. Se insistă asupra contribuției aduse de mediile digitale foarte avansate și de implicațiile științei.

- Adelina Donțu - Senior UX/UI Designer @ BoatyardX

Digital Art and Meaning - Roberto Simanowski

Este o carte care descrie și dezbate diferite genuri din arta contemporană care folosește mediul digital ca formă de exprimare, printre care: literatura digitală, poezia kinetică, instalații interactive, mapping art etc.

Implicând o abordare și din punctul de vedere al istoriei și teoriei artei, autorul analizează exemple de artă și literatură digitală, prezentând interacțiunea dintre cod și programare cu hipertextul, scrierea colaborativă, instalațiile interactive. Recomand această carte atât celor care lucrează în domeniul științelor umaniste, cât și programatorilor și inginerilor.

- Diana Drăgan-Chirilă - Lector @ Universitatea de artă și design Cluj-Napoca

Algorithms to Live By: The Computer Science of Human Decisions - Brian Christian

Cartea explică istoria unor algoritmi foarte importanți, evoluția și aplicabilitatea lor în viața de zi cu zi. Pentru un IT-ist, consider că este esențial să ne înțelegem originile și legătura strânsă pe care o avem cu matematica. Totodată trebuie să conștientizăm că în realitatea noastră sunt încă multe de descoperit și mulți algoritmi de gândit.

- Mihai Șerban - Senior Software Developer @ Accesa

Coding Art - The Four Steps to Creative Programming with the Processing Language - Yu Zhang, Mathias Funk

- Andrei Budescu - Director Departament @ Universitatea de artă și design Cluj-Napoca

VIDEO: NUMĂRULUI 125

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Colors in projects

VIDEO: EXTRA