Compania britanică Thomsons Online Benefits, furnizor de software care administrează pachete de beneficii pentru două milioane de persoane din peste o sută de țări, anunță deschiderea celui de-al doilea birou din Cluj-Napoca, odată cu depășirea numărului de 300 de angajați. Compania a numit-o pe Ioana Ielciu ca director general pentru România. Dezvoltarea companiei, intrată pe piața românească în 2012, vizează crearea unui hub tehnologic la Cluj-Napoca, oraș bine conectat la industria tehnologiei și cu resurse importante de talent.
Noul birou găzduiește 88 de angajați, grupați în patru echipe: consultanți, account management, administrație și suport tehnic. Situat în incinta Iulius Business Center, parte a proiectului dezvoltat de compania Iulius în Cluj-Napoca, în proximitatea Iulius Mall, cu o panoramă deosebită asupra orașului, spațiul include zone concepute să îmbunătățească experiența angajaților - de la restaurantul în spațiu deschis și până la foosball și mese de air hockey. Această creștere a capacității creează oportunități noi de carieră atât pentru angajații Thomsons, cât și pentru potențialii lor colegi, aducând mai multă diversitate, esențială dezvoltării și fundamentală pentru îndeplinirea scopului companiei - "Change benefits. For good."
Continuarea dezvoltării noastre în Cluj, unde se regăsesc unii dintre cei mai străluciți și talentați oameni din lume, constituie un pas important în misiunea noastră de a construi un hub tehnologic în Cluj. Această extindere poziționează birourile de la Cluj ca centre de excelență pentru clienți și de expertiză în beneficii, creând, totodată, oportunități de carieră pe termen lung pentru cei interesați de software, a declarat Stephen Read, CEO, Thomsons Online Benefits .
Ioana Ielciu are o experiență de peste 12 ani în management. Face parte din echipa Thomsons din aprilie 2016, când a început în funcția de Client Services Operations Manager, devenind apoi Global Managed Services Director, iar din ianuarie 2019 - General Manager și Global Managed Services Director. Înainte de Thomsons, a deținut poziții de account si management de echipă la Sykes.
Sunt entuziasmată de extinderea noastră continuă în România. Acest nou birou e o dovadă în plus a serviciilor excepționale pentru clienți și oferă oportunități noi de dezvoltare pentru angajați. Este important să creăm un mediu dinamic, prietenos și colaborativ, în care angajații noștri să poată prospera, a declarat Ioana Ielciu, director general, Thomsons Online Benefits România.
Despre Thomsons Online Benefits
Thomsons Online Benefits este un furnizor SaaS de beneficii globale pentru angajați; subsidiară a Mercer, lider global de consultanță în îmbunătățirea sănătății, a situației financiare și a carierei. La rândul său, Mercer este subsidiară a Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC). Platforma premiată a Thomsons, Darwin™, este lider global pe piața administrării automatizate a beneficiilor angajaților. Cu peste două milioane de vieți pe Darwin™, conectează angajații cu beneficiile lor în peste 101 țări și 32 de limbi. Prin folosirea combinației potrivite de ediții, Darwin™ oferă o soluție personalizată care să îndeplinească o varietate de nevoi ale angajaților în ceea ce privește beneficiile și recompensele, inclusiv implicarea angajaților, gestionarea riscurilor, controlarea costurilor și administrarea raționalizării beneficiilor. Abilitatea sa de a evolua constant și de a satisface nevoile forței de muncă dinamice a făcut-o să fie aleasă de opt din cele mai bune zece companii de tehnologie din lume. Thomsons a primit 118 premii ale industriei, inclusiv prestigiosul premiu de aur Brandon Hall Group în 2015, pentru "Cea mai bună avansare în tehnologia recompenselor și meritelor", precum și "Cea mai eficientă utilizare a tehnologiei beneficiilor" la Premiile Beneficiile Angajatului 2017,pentru colaborarea cu Bristol-Myers Squibb. Mercer și Thomsons combină consultanță și brokeraj de clasă mondială cu tehnologie inovatoare, ducând la transformarea modului în care beneficiile angajaților sunt concepute, comunicate și administrate.