ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 126
Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 71
Abonament PDF

Cum a fost la conferința Zoom IN

Ana-Maria Vuscan
PR & Customer Care Specialist @ Azimut Happy Employees



EVENIMENTE

Pentru al doilea an consecutiv, conferința Zoom IN a fost cadrul de interacțiune a o sută de specialiști de HR și manageri din domeniul resurselor umane. Anul acesta, evenimentul a pornit de la provocarea: Employee Experience - viitorul resurselor umane? Pentru a răspunde provocării, conferința s-a axat pe îmbinarea perspectivelor științifice integrate cu sesiuni cât mai practice.

Viitorul resurselor umane

Cum arată viitorul acestui domeniu, prin prisma structurilor și proceselor? Iulia Nare ne-a oferit câteva răspunsuri în acest sens:

Am primit o perspectivă inovatoare și din partea speakerului internațional - Heleen Mes care a pus foarte mare accent pe experiența angajatului. Ea consideră că viitorul va fi al organizațiilor care reușesc să își schimbe perspectiva de la payroll și management la strategii de employee experience, care să fie construite pe expectanțele, nevoile angajaților din companie. Cu timpul, companiile vor fi obligate să învețe să se ajusteze după angajații ei, nu invers, sugerează Heleen.

Angajații noștri = clienții noștri

Companiile depun atât de multe eforturi pentru a-și mulțumi clienții. Dar oare fac aceleași demersuri și pentru angajații lor? Aleg să le ofere beneficiile de care aceștia au nevoie cu adevărat sau cheltuie resurse pe beneficii standard? Ne cunoaștem cu adevărat angajații în măsura în care ne cunoaștem clienții?

Justina Krzych consideră că multe persoane de HR sau leadership încearcă să ghicească nevoile și dorințele angajaților. Dar putem să aflăm exact aceste informații, cu ajutorul ,,customer interviews". Trei întrebări a căror răspuns ne vor ajuta să clădim strategiile ulterioare pentru angajații noștri: De ce anume are nevoie? Ce anume ar face această experiență extraordinară pentru el/ea? și Ce anume îl/o frustrează în situația respectivă?

Din expertiza ei cu clienții, Elena Călin a provocat publicul la un exercițiu cel puțin interesant. A prezentat etapele unei strategii de customer experience, provocându-ne ulterior să facem același lucru pentru angajații noștri. De ce? Pentru că experiența a învățat-o că o companie nu poate oferi calitate în exterior, dacă nu livrează acest lucru și în interiorul ei.

De ce contează experiența angajaților ?

De ce punem atât de mult accent pe angajat și pe experiența lui în companie? O simplă privire în piață ne va da răspunsul. Angajații buni sunt tot mai greu de găsit și mai ales de păstrat. De asemenea, din dorința de a-i păstra în companie, organizațiile cheltuie resurse considerabile uneori aleatoriu (fără o strategie integrată), alteori fără a se conforma nevoilor angajaților.

Pentru a crea o strategie cât mai benefică pentru organizația noastră, este nevoie să fim inovatori și deschiși la nevoile angajaților noștri. Așa arată organizația viitorului. Cum putem face aceasta? Ligia Cremene ne-a prezentat un proces util, bazat pe nevoile consumatorului (angajatul) și pe generarea de soluții- design thinkingul.

Având aceste premise, evenimentul s-a încheiat cu un Community Sharing Panel. Această sesiune a fost prilej de împărtășire de bune practici relaționate cu: experiența angajaților și provocările recrutării în IT (Human Direct); responsabilitate și dezvoltare într-o organizație centrată pe libertate (Autonom rent-a-car); mecanisme de recunoaștere și recompensare- recunoștința (Azimut Happy Employees); utilizarea unei aplicații destinate creșterii implicării angajaților (EngageApp- powered by Around25).

Mulțumim tuturor și așteptăm cu nerăbdare să ne revedem la următoarea ediție Zoom IN Conference. Evenimentul a fost susținut de: Groupama Asigurări- Partener Gold, Beck Et Al Services- Partener Silver, IVP Design, Exclusiv Catering&Events, Chic Bijoux, HT Factory, Explored Med, Hansen, RMB Interauto- Partener de mobilitate.

Conferința Zoom IN este organizată de Azimut Happy Employees - prima companie românească certificată Freedom Centered de către organizația internațională WorldBlu. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.

VIDEO: NUMĂRULUI 126

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Telenav
  • .msg systems
  • Colors in projects