ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 44
Abonament PDF

Dezvoltă produse inteligente

Cristina Juc
Organizatoare @ Startup Weekend Cluj



DIVERSE

Produsul pe care l-ai conceput stagnează, deși ai încercat cele 100 de sfaturi și trucuri de pe lista de growth-hacking. Până și ghidul lui Neil Patel nu ți-a oferit altceva decât mai multă confuzie. E timpul să recunoști care e adevărata problemă. În loc să înveți, să experimentezi, și chiar să eșuezi cu folos, îți petreci timpul iterând aspecte ale produsului lipsite de importanță. În același timp, cineva cu siguranță lucrează mult mai eficient, la un produs cel putin similar cu al tău.

Ce faci atunci când realizezi că produsul tău nu poate fi decât atât de bun pe cât ești tu? Digital Product Masterclass este răspunsul la întrebarea care te frământă, și care te va pune rapid pe calea către produsul pe care îl cauti, încă din prima zi. Astfel că în mai puțin de 30 de zile vei fi înarmat cu cadrul și uneltele necesare, ca să poți transforma o simplă idee într-un produs digital inteligent.

Pentru că în teorie totul pare simplu, iar dificultățile apar de obicei în timpul implementării, This is NOT a Storm a conceput un model de lucru care include întregul parcurs necesar construirii unui produs nou. Programul va porni de la stabilirea unei idei potrivite pentru a fi dezvoltată, și va continua, punctual, cu primii pași în conceperea strategiilor de evoluție ulterioară, strategii de marketing și de vânzare, precum și alte etape importante acestui demers. Toate informațiile sunt structurate în 7+1 module tematice.

Fiecare dintre aceste module este conceput ca un atelier independent, și se concentrează asupra unei anumite părți din parcursul dezvoltării unui produs. Pe lângă partea teoretică, prezentată într-un mod simplu și coerent, fiecare zi conține și o parte de lucru practic, cu scopul de a înțelege exact modul în care funcționează teoria. De asemenea, în cadrul fiecărui modul se va organiza o masă rotundă, cu câte un invitat special, expert în domeniul subiectului tratat în ziua respectivă.

Digital Product Masterclass se adresează în primul rând companiilor care își doresc să impulsioneze nivelul de performanță și de implicare în rândul membrilor echipei, cu scopul de a spori productivitatea firmei. De asemenea, companiile care își doresc să dezvolte produse noi, sau să le revoluționeze pe cele deja existente, într-un mod simplu, ușor și cu un consum semnificativ mai mic de resurse, vor beneficia din plin de valoarea acestor ateliere.

Pe lângă atelierele teoretice și practice oferite în cadrul acestui proiect, participanții au ocazia de a-și dezvolta un set complet de abilități necesare și utile pentru crearea și dezvoltarea unui produs digital inteligent. Indiferent de domeniul de activitate, sau de gradul de implicare actual în sfera startup-urilor, parcurgând acest exercițiu, fiecare participant va dobândi competențe antreprenoriale importante, în timp ce dezvoltă, la propriu, un produs scalabil și gata de lansare chiar de la sfârșitul programului.

Pentru că orice produs digital sau nu, are și o versiune demonstrativă, This is NOT a Storm a pregătit o zi de prezentare pentru Digital Product Masterclass, în cadrul căreia cei interesați de program pot afla mai multe detalii. Pe lângă prezentarea workshop-urilor din cadrul programului, cei prezenți vor avea parte de experimente practice la fața locului, precum și de alte surprize. Intro to Digital Product Masterclass va avea loc la începutul lunii martie și este cu intrare liberă.

Mai multe detalii despre conținutul programului, noutăți, speakeri și modalități de înscriere pot fi consultate pe pagina evenimentului, sau pe pagina noastră de facebook.

LANSAREA NUMĂRULUI 148

Agile Craftsmanship

joi, 24 Octombrie, ora 18:30

Colors in Projects (București)

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

Agile Leadership &
Ways of Working

miercuri, 30 Octombrie, ora 18:00

ING Hubs Romania (Cluj)

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects