ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 147
Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 42
Abonament PDF

Bilanțul How To Web 2015

Irina Scarlat
CMO How to Web & TechHub Bucharest



DIVERSE

Branch Track, start-up-ul care creează simulări interactive pentru pregătirea angajaților în vânzări și alte domenii conexe, a câștigat How to Web Startup Spotlight, competiție și program de mentorat cu premii în valoare de 20.000 USD. Pe locul al doilea s-a clasat Jaboo, set de brățări inteligente care accelerează și îmbunătățesc tehnica sportivilor prin măsurarea vitezei, a forței și a caracteristicilor antrenamentelor. Cea de-a patra ediție Startup Spotlight a avut loc între 25 și 27 noiembrie în București, în cadrul How to Web Conference 2015.

How to Web Startup Spotlight 2015 a adus împreună 30 de start-up-uri în domeniul tehnologiei din 9 țări din Europa Centrală și de Est. Prima zi a programului s-a desfășurat într-un cadru privat, la TechHub Bucharest, iar juriul a ales cele 8 echipe care și-au prezentat ulterior produsele pe scena principală a conferinței. Evenimentul a continuat cu două workshop-uri : unul despre tehnici de ecommerce pentru îmbunătățirea vânzărilor de software la nivel global, susținut de Adriana Iordan, Chief Product Evangelist, Avangate, și cel de-al doilea, despre SaaS în practică, susținut de Sorin Pește, Technical Evangelist, Microsoft.

Pe parcursul următoarelor zile ale programului, finaliștii Startup Spotlight și-au prezentat produsele pe una dintre cele două scene ale How to Web Conference 2015, au primit feedback și au avut acces la oportunități unice de investiții și distribuție, participând la un număr total de 384 de sesiuni de mentorat unu la unu.

În plus, acestea au concurat pentru premiile în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului. Juriul a avut misiunea deloc ușoară de a alege câștigătorii competiției. În urma deliberării, Branch Track, start-up din Letonia care creează simulări interactive pentru pregătirea angajaților în vânzări și alte domenii conexe, a fost desemnat marele câștigător al How to Web Startup Spotlight 2015.

Pe locul al doilea s-a clasat Jaboo, set de brățări inteligente care accelerează și îmbunătățesc tehnica sportivilor prin măsurarea vitezei, a forței și a caracteristicilor antrenamentelor. Symme 3D, o platformă delta multifuncțională pentru imprimare 3D și inscripționare cu laser, a primit IXIA Innovation Award, în timp ce SafeDrive, aplicație mobilă care îmbunătățește siguranța traficului răsplătind șoferii care nu utilizează telefonul la volan, a primit premiul pentru cea mai bună prezentare din cadrul programului. Câștigătorii au primit premii cash în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, principalul partener al programului.

Startup Spotlight s-a desfășurat în cadrul How to Web Conference 2015, cel mai important eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est, organizat în colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA și CyberGhost. Cea de-a șasea ediție internațională a conferinței a avut loc pe 26 & 27 noiembrie și a adus împreună fondatori de start-up-uri, product manager-i, programatori, marketer-i și lideri de comunități din Europa Centrală și de Est.

Pe toată durata evenimentului, aceștia au avut acces la oportunități de networking excelente cu actori relevanți din industria tech la nivel global. Participanții au avut ocazia de a dezvolta conexiuni valoroase, de a face schimb de bune practici și experiențe, dar și de a identifica posibile modalități de colaborare. Toate acestea, utilizând o gamă de activități și instrumente dezvoltate pentru a facilita interacțiunile sociale: sesiunile de "Ask the expert", mesele rotunde, petrecerile și evenimentele de networking și, nu în ultimul rând, How to Web Meet, aplicația mobilă a conferinței.

În plus, participanții How to Web Conference 2015 au avut ocazia unică de a învăța bune practici și lecții din experiența unor antreprenori și profesioniști remarcabili care au urcat pe cele două scene ale conferinței și au susținut 28 de prezentări practice și 11 paneluri care au abordat subiecte relevante pentru audiență. Înregistrările vor fi disponibile în curând pe canalul YouTube al How to Web.

La toate acestea se adaugă posibilitatea de a descoperi ultimele tendințe din industrie și modul în care tehnologia schimbă lumea. De la exoscheleți și primul scuter electric inteligent din lume și până la dispozitivul de securitate care protejează toate aparatele din casă conectate la internet, participanții How to Web au avut ocazia să testeze 12 produse inovatoare în zona de expo și au asistat la 6 demonstrații live care au avut loc pe scena principală a conferinței.

89 de speakeri, mentori și investitori au urcat pe cele două scene ale conferinței... Aceștia au susținut 28 de prezentări și 11 paneluri... 30 start-up-uri cu potențial din 9 țări au participat la How to Web Startup Spotlight și au beneficiat de 384 de sesiuni de mentorat specializate... 12 produse inovatoare au fost expuse în zona de expo, iar 6 dintre acestea au fost prezentate live pe scena principală a conferinței. 

21 de comunități active din regiune și-au prezentate inițiativele și planurile pentru viitor în cadrul How to Web Community Spotlight. Bilanțul How to Web la câteva zile de la încheierea evenimentului aduce vești bune pentru comunitatea profesioniștilor în tehnologie din regiune și reflectă evoluția întregului ecosistem."How to Web este un eveniment pentru comunitate care se întâmplă în fiecare an cu sprijinul unui număr foarte mare de oameni care își unesc eforturile pentru a face lucrurile să se întâmple. Le mulțumim partenerilor noștri, ambasadorilor, voluntarilor, întregii echipe și fiecărui participant în parte. How to Web Conference 2015 a fost un eveniment reușit datorită implicării active a fiecăruia dintre ei și suntem convinși că, împreună, vom reuși să organizăm o ediție și mai bună anul viitor", a declarat Daniel Dragomir, CEO al How to Web Conference 2015.

How to Web Conference 2015 a fost un eveniment organizat în colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA și CyberGhost, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla, EIT Digital, Okapi Studio și Softlayer și al partenerilor logistici Clever Taxi, mReady, Aqua Consulting, Mucca, mobilPay, Marketizator, Zelist Monitor, TradeAds Interactive, AdLemonade, Ciuc, Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești.

Despre How To Web

How to Web este cel mai important eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Conferința se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor, dezvolatorilor de produse tech, agențiilor și companiilor de outsourcing interesate de inovație, investitorilor și tuturor celor interesați de tehnologie și inovație. Mai multe detalii despre eveniment și lista vorbitorilor confirmaţi pentru ediţia de anul acesta sunt disponibile online pe site-ul conferinţei.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects