ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 141
Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 33
Abonament PDF

Interviu cu Jonathan Shieber, senior editor la TechCrunch și CrunchBase

Ovidiu Mățan
Fondator @ Today Software Magazine



DIVERSE

Participând la un workshop organizat în Cluj la începutul lunii martie, am avut ocazia să-l întâlnesc și să povestesc cu Jonathan Shieber. Cei din zona startup-urilor, interesați să își exerseze pitch-ul, au putut să primească sfaturi direct de la acesta. Așa cum ne-am așteptat, nu există o rețetă a succesului dar este important să se aibă în vedere esențialul și factorii de diferențiere a produsului fie că vorbim de o prezentare sau de publicarea unui articol în TechCrunch. În continuare, vă prezentăm un scurt interviu cu Jon despre tendințele actuale.

Apple Watch va fi disponibil în curând; care este perspectiva ta asupra evoluției sale, dacă ne gândim la limitările sale actuale precum bateria de o zi, dependența de un iPhone, noile versiuni care îl vor face depășit sau concurența cu ceasurile clasice?

[Jon] Chiar nu sunt persoana cea mai potrivită pentru a formula o părere în legătură cu iWatch de la Apple. Nu este punctul meu forte. Dar critica împotriva iWatch care spune că este ceva inutil mi se pare corectă. Nu văd o aplicație killer care m-ar putea convinge să îmi iau unul, dar aceasta a fost și critica inițială împotriva tabletei. De fiecare dată când Apple lansează un nou dispozitiv în ecosistem, oamenii pun la îndoială utilitatea sa, și de fiecare dată acesta devine, în cele din urmă, standardul implicit de aur în categoria sa. Acesta este unul dintre acele cazuri în care este mai bine să așteptăm și să vedem.

Drept redactor șef la TechCrunch, ți se trimit noutăți, iar interesul pentru aceasta este foarte mare. Ce sfat ai da unei persoane care are un startup și dorește să publice un articol în TechCrunch? Vreun eveniment important la care ar trebui să participe?

[Jon] Am atins acest subiect în cadrul discuțiilor la masa rotundă. Fiți conciși, descrieți punctul dureros pe care îl rezolvă tehnologia companiei, menționați noutatea într-o propoziție, vorbiți despre dimensiunea potențială a oportunității de piață și cercetați cine este reporterul potrivit pe care să îl contactați. Odată ce un antreprenor identifică reporterii potriviți pentru știrile pe care le anunță, ar trebui să fie stăruitor în contactarea acelor persoane. Începeți procesul din timp. Dacă există reporteri pe care îi respectați, lăsați-le câteva rânduri și arătați-le asta. Dacă oamenii observă cum ne facem datoria, atunci este mai probabil ca și noi să observăm ceea ce fac ei.

Este TechCrunch implicat activ într-un accelerator startup prin CrunchBase?

[Jon] TechCrunch nu este afiliat la niciun accelerator sau incubator. Există un fond inițiat de către fondatorul TechCrunch, Michael Arrington, numit CrunchFund, dar nu sunt sigur care este relația dintre acel fond de investiții și TechCrunch (dintr-o perspectivă instituțională).

Care este opinia ta sinceră în legătură cu startup-urile din România?

[Jon] Talentul este abundent în România. Am întâlnit mai mulți antreprenori pasionați care caută să înfăptuiască idei interesante, dar ecosistemul este destul de tânăr în România și foarte imatur. Există o nevoie clară de mai mult capital și mai mult talent operațional cu experiență în dezvoltarea afacerilor.

LANSAREA NUMĂRULUI 141

Analiza de business (BA)

miercuri, 27 martie, ora 18:00

sediul Accesa

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 140 - Generative AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • Yardi
  • Colors in projects

INTERVIURI VIDEO