ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 5
Abonament PDF

Microsoft Kinect - Ghid de programare Partea a II-a

Simplex team
Founders of MIRA Rehab
PROGRAMARE
În numerele precedente, am introdus o secvență de cod cu rol în inițializarea Kinectului și am construit o scurtă aplicație de tip Hello World. În cele ce urmează, vom continua dezvoltarea aplicației printr-o funcționalitate nouă: afișarea scheletului întreg al utilizatorului. Odată ce am primit un Frame de la Kinect, verificăm mai întâi daca este nul, iar apoi extragem încheieturile din primul schelet descoperit și le reținem într-un dicționar. Metoda drawJointEllipse desenează câte o încheietură din corpul utilizatorului în elementul de tip Canvas, ContainerSkeleton. Fiecare încheietură este reprezentată grafic de o elipsă.

Citeşte în formatul tipărit

LANSAREA NUMĂRULUI 89

Prezentări articole și
Panel: Programming

Joi, 21 Noiembrie, ora 18:00
Liberty Technology Park

Înregistrează-te

Facebook Meetup

Sponsori

  • comply advantage
  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • UIPatj
  • MetroSystems
  • Globant
  • Colors in projects