5 autori /
9 articole
DIVERSE
Clustering for High-Dimensional Data Sets
Clustering (gruparea) este o metodă de a analiza date obţinute prin măsurători. Aceasta ne permite să grupăm datele în clase şi să utilizăm aşa-numitele clase obţinute drept bază în învăţarea automată. De asemenea, aceasta oferă analizarea mai rapidă a măsurătorilor sau valori aproximative ale unor măsurători viitoare, prin extrapolare. În secţiunile care urmează vom încerca să acoperim subiectul referitor la gruparea datelor. Această tehnică este utilă în special atunci când avem de-a face cu cantităţi mari de date, un scenariu care nu este neobişnuit având în vedere explozia de date şi informaţii din zilele noastre.
PROGRAMARE
WPF – cum stăm cu performanța?
Când vine vorba de aplicații client în familia .Net, Windows Presentation Foundation e un nume care apare tot mai des. WPF nu mai e o noutate, el fiind introdus încă din .Net Framework 3.0 dar aduce avantaje pe partea de interfață grafică care îl fac competitiv.
Tentația atunci când apare ceva nou, e de a-l face soluția ideală pentru orice problemă. Există o discuție continuă când vine vorba despre alegerea unei tehnologii client Microsoft, dar dacă nu se beneficiază de avantajele specifice aduse de WPF (data-binding, stilizarea dinamică, serviciile media, animații), din motive de performanță o mare parte din dezvoltatori încă aleg WinForms.
Vezi toate articolele scrise de Daniel Lăcătuș (2)
DIVERSE
JQuery Europe 2013
Un web developer, Haymo Meran și fantoma prințului Johann Adam Andreas von Liechtenstein intră într-un palat… Sună ca începutul unei glume ciudate, dar vă garantez că nimeni n-o să știe ce se întâmplă mai departe. Mai bine zis, nimeni care nu a auzit de sau nu a participat la jQuery Europe 2013. Ca să fiu sincer, n-am văzut nici un semn că duhul prințului ni s-ar fi alăturat, și am fost 300 de developeri (sau mai bine zis, entuziaști jQuery), nu unul. Restul totuși e chiar foarte adevărat și cu siguranță nu o glumă, pe cât de fabulos sună.
DIVERSE
WordPress și spiritul comunității
Obținerea succesului cu ușurință și rapiditate - departe de a fi un scop care ar putea aparține unei comunități - e unul dintre subiectele editoriale cel mai aprig discutate în publicațiile de business și nu numai. Desigur, ambițiile (firești, de altfel) ale oamenilor alimentează acest subiect, creând, în același timp, și iluzia că succesul este scopul în sine, sau, pur și simplu, limita superioară la care trebuie să ajungem cu orice preț. Succesul e o destinație, un achievement absolut.
Vezi toate articolele scrise de Cornelia Stan (3)
Conferință TSM
Design contribution