ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 125
Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼

Arobs

4 autori / 10 articole


Dumitrița Munteanu Software engineer
PROGRAMARE
Multithreading în standardul C++11 (partea I)

După treisprezece ani de la publicarea primului standard C++, membrii comitetului de standardizare au decis să ofere, odată cu publicarea noului standard C++11 sau C++0x, o schimbare majoră în ceea ce privește programarea multithreading. Pentru prima dată, limbajul C++ oferă suport, independent de platforma de dezvoltare, pentru implementarea aplicațiilor ce presupun programarea concurentă. Înainte de standardul C++11, aplicațiile multithreading se bazau pe extensii specifice platformei, spre exemplu Intel TBB, OpenMP, Pthreads, etc. .


Vezi toate articolele scrise de Dumitrița Munteanu (3)

Leonard Abu-Saa System Architect
PROGRAMARE
Noutăți în Windows Communication Foundation 4.5

Noile funcţionalităţi din WCF 4.5 tind să se încadreze în două aspecte: simplitate şi scalabilitate. Cea mai mare problemă care există când vine vorba de WCF este configurarea. Ceea ce s-a dorit de la noua versiune a fost un mod mai uşor şi mai simplu de configurare. Ştim cu toţii că nu este uşor să configurezi un serviciu WCF. Într-adevăr, după ce este configurat și merge, devine un mare atuu in orice sistem de aplicații distribuite.


Vezi toate articolele scrise de Leonard Abu-Saa (3)

Sebastian Botiș Project Manager
PROGRAMARE
Proiectul CIVITAS – Archimedes IAȘI

Proiectul Archimedes este format dintr-un amestec de măsuri inovatoare, integrate și ambițioase pentru un mediu curat, eficiența enegertică, transport urban durabil, și prin urmare, să aibă un impact semnificativ asupra politicilor în materie de energie, de transport și protejarea mediului. Arobs Transilvania Software a oferit o soluție completă – hardware și software - pentru fluidizarea și crearea unui confort sporit a procesului de eliberare legitimații de călătorie pentru trasnsportul în comun, în municipiul Iași, beneficiar al acestui proiect European.Această soluție constă în reali- zarea unor chioșcuri, de tip “self service”.


Vezi toate articolele scrise de Sebastian Botiș (2)

VIDEO: NUMĂRULUI 125

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Colors in projects

VIDEO: EXTRA